OBS hvis Google Maps benyttes som GPS, så bed den enten om at køre til "Børneklinikken Aalborg, Fyrkildevej" eller "Sundheds og Kvartershuset, Fyrkildevej".  Der er i øjeblikket desværre en risiko for, at man bliver dirigeret det forkerte sted hen, hvis man kun søger på adressen Fyrkildevej 7.

Nedenfor finder I diverse skemaer, som evt. skal udfylde i forbindelse med jeres forløb her i klinikken samt links til hjemmesider og apps der kan være relevante.

SKEMAER SAMT LINKS TIL HJEMMESIDER

Link til at sende os en mail
Forstoppelse:
Mavesmerter:
Infektioner:
Astma:

Behandlingsplanerne/Skemaerne er i Word/Excel så du kan printe dem ud ved behov.

Daginkontinens / Ufrivilling natlig vandladning (enuresis):

Her finder du forskellige skemaer, der bliver brugt i klinikken til udredning for ufrivillig vandladninger.

Allergi:
Hovedpine:
Søvn:
Andet:
Div. patientmuligheder

RELEVANTE APPS

Min Læge - app lavet af Praktiserende Lægers Organisation

• Bruges til videokonsultation med Børneklinikken Aalborg og evt. også med jeres almen praktiserende læge. Man kan også se sine aftaler samt kontaktoplysninger og ventetider ved speciallæger og meget mere.

Medicinkortet - app lavet af Sundhed.dk
  • Her kan man se sin aktuelle medicin, se åbne recepter samt anmode om receptfornyelse

Sundhedskortet (Det gule sygesikringsbevis) - app lavet af Digitaliseringsstyrelsen
  • Her kan I have en elekronisk version af jeres eget og jeres børns sundhedskort (det gule sygesikringsbevis); og vores scanner i klinikken kan også "læse" disse elektroniske sundhedskort, når I skal tjekke ind til konsultation.

Dagens Pollental - app lavet af Astma-Allergi Danmark
  • Få dagens pollental